دستگاه بسته بندی پودری اتوماتیک

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دستگاه بسته بندی
  4. chevron_right
  5. دستگاه بسته بندی پودری اتوماتیک
دستگاه بسته بندی, محصولات
2 دیدگاه

این دستگاه برای بسته بندی محصولات پودری تولید شده است که به دستگاه بسته بندی پودری اتوماتیک معروف می باشد که عملکرد ساده و کارایی بالا یکی از امتیازات این دشتگاه است و مورد بعدی سرعت بالایی آن باعث شده از دیگر رقیب ها سبقت بگیرد تمامی دستگاه توسط شرکت کبیر صنعت پارسوماش طراحی وساخته می شوند در ادامه ما کاربردها، عملکرد و… این سیستم آشنا می شویم.

دستگاه مینی پودری

⚙️کاربرد دستگاه بسته بندی پودری اتومات:

دستگاه بسته بندی ادویه جات (پودری) یاسلفونی برای بسته بندی انواع محصولات پودری نظیر ادویه جات، آرد، پودرهای دارویی، پودرهای شیمیایی و … مورد استفاده قرار میگیرد.این دستگاه ها مجهز به سیستم های دیجیتالی HMI و PLC، مانیتور منو فارسی، سیستم عیب یاب اتوماتیک هستند.

کاربرد این دستگاه در بسته بندی انواع پودرهای مواد غذایی و دارویی است مانند بسته بندی نمک و شکر و انواع ادویه جات و مواد پودری در کیسه های سلفونی توسط دستگاه بسته بندی پودری اتوماتیک انجام می شود.دو مواد پودری شکر و نمک در صورت نیاز به بسته بندی در نایلون مقداری از لحاظ ساختار سیستم دوخت و سلفون کش ،با دستگاه بسته بندی عمودی پودر که با سلفون کار می کند متفاوت می باشد.
دستگاه بسته بندی مواد پودری به همراه بالابر پودری برای انتقال مواد به قیف دستگاه یک ست کامل و اتوماتیک را تشکیل می دهند ، نوار نقاله هدایت محصول را در تمام دستگاههای بسته بندی قابل نصب انجا می دهد تا مواد بسته بندی شده را به قسمت کارتن گذاری و بسته بندی شیرینگ هدایت کند.

دستگاه بسته بندی پودری در مدل های طراحی و تولید می شود:

1_دستگاه بسته بندی پودری پدالی

این دستگاه مناسب کارگاه های بزرگ می باشد و قدرت یک دستکاه صنعتی را دارد بلکه بیشتر تنها تفاوت آن با دستگاه اتوماتیک این به صورت پدال می باشد و با فشار دادن پدال کار خود را برای بسته بندی انواع سبزیجات، غلات و خشکبار را انجام می دهید.

عملکرد:
ظرف یا نایلون را در قسمت فیکسچر نازل قرار داده و پدال را می فشاریم. موتور دستگاه پرکن شروع به کار کرده و پودر به اندزه ای که کاربر از پیش تنظیم نموده به داخل ظرف منتقل می شود. دور موتور در پر کن پودر کم حجم ثابت است.

2_دستگاه بسته بندی پودری خانگی

تمامی مشخصات این دستگاه مشابه نمونه صنعتی آن بوده و فقط در ابعاد مخصوصاً ارتفاع متفاوتند امروزه ایجاد کسب و کار در منزل بسیار مورد توجه واقع شده به خصوص با شرایط سختی که کار در خارج از خانه برای خانم ها پیش می آید، چنین کارهایی در جهت ارتقا سطح اقتصاد خانواده در کنار رسیدگی به امور منزل بسیار کارگشا خواهند بود.

3_دستگاه بسته بندی پودری فول اتوماتیک

این دستگاه بسته بندی قابلیت بسته بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی را دارد و تنها تفاوت آن این است که تمامی کارها بدون دخالت دست انجام می شود و شما نظارگر کار کردن دستگاه هستید و بدون کوچکترین خطا این کار را انجام می دهد

4_دستگاه بسته بندی ساشه پودری

همانطور که از اسمش پیدا است دستگاهی که به صورت ساشه بسته بندی را انجام می دهد که به صورت است محصول یا پودری است یا ورقه ای که دارای مشخصات فنی و کاربردهای متفاوتی است و محصولات پودری را به صورت 3 طرف دوخت یا 4 طرف دوخت و مدادی انجام می دهد.

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه میکسر بلندر
نوشتهٔ بعدی
دستگاه بسته بندی پودری پدالی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باقری

سلام قیمت پودری چن هستش

مدیر

سلام دوست عزیز
این نوع دستگاه از 18 میلیون تومان شروع میشه تا بالا البته ی نسخه دستی دستگاه نیز از 7 میلیون شروع میشه.

با ما تماس بگیرید.